Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό: Υλικό για το Εργαστήρι Δεξιοτήτων


 
 
 
Το επόμενο μας εργαστήρι είναι "οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό"! Εδώ θα βρείτε επεξεργασμένο και οργανωμένο το υλικό για κάθε εργαστήρι!

 

 

 

1ο Εργαστήρι

  • Οι ντετέκτιβ γνωρίζονται και προετοιμάζονται

Ο/Η εκπαιδευτικός ενημερώνει ότι στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθειά τους στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Για να τον βοηθήσουν θα γίνουν ντετέκτιβ και θα αναζητήσουν στοιχεία.

Για να δείτε το μήνυμα πατήστε ΕΔΩ

  

  • Ας γνωριστούμε :Περπατήματα των ντετέκτιβ (20’)

Οι μαθητές/τριες κινούνται στο χώρο με τη συνοδεία μουσικής μυστηρίου. 

 

Εναλλαγή αργών/γρήγορων ρυθμών με παραγγέλματα που παραπέμπουν στη φυσική δραστηριότητα και στην ενέργεια που μας δίνει το φαγητό. Π.χ. «περπατάμε αργά, είμαστε κουρασμένοι από την αναζήτηση στοιχείων», «έχουμε φάει καλό πρωινό, περπατάμε με μικρά και γρήγορα βήματα», «είμαστε νηστικοί, περπατάμε με γυρτούς ώμους σαν άρρωστοι» κλπ. 

Στον κύκλο γίνεται συζήτηση εστιάζοντας στο γεγονός ότι η σωστή διατροφή παρέχει «καύσιμα», για να λειτουργήσουμε.


  • Αποκρυπτογράφηση στοιχείων «Μάντεψε το αγαπημένο μου φρούτο» (25’)

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα φρούτο, για να το περιγράψει στις υπόλοιπες, συζητά και συμφωνεί ως προς τα στοιχεία που θα δώσει. Για να είναι πιο εύκολη η περιγραφή μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά φρούτα από το μαγαζάκι της τάξης ή εικόνες φρούτων. Στην ολομέλεια κάθε ομάδα δίνει το πρώτο στοιχείο για το φρούτο που επέλεξε π.χ είναι στρογγυλό, μετά το δεύτερο π.χ. είναι κόκκινο, έχει φλούδα, έχει κουκούτσια κλπ. και οι υπόλοιπες προσπαθούν να μαντέψουν. Εναλλακτικά μπορούμε να παίξουμε και το αντίστροφο, όπως το παιχνίδι "στο κεφάλι το 'χω". Ένα παιδί από κάθε ομάδα να προσπαθεί να μαντέψει τι φρούτο είναι καθώς η ομάδα του θα του κάνει την περιγραφή.


  • Προτείνω λύσεις στο πρόβλημα του Ντετέκτιβ Βανς (30’)

Οι μαθητές/τριες, θέλοντας να βοηθήσουν το ντετέκτιβ Βανς, αναφέρουν τι γνωρίζουν για τη διατροφή και την άσκηση και προτείνουν ιδέες (καταιγισμός ιδεών) σχετικά με το που μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία για τη σωστή διατροφή και άσκηση. Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη με την υποστήριξη του/της εκπ/κού με το πρόγραμμα Coggle. Ενημέρωση για το πρόγραμμα και τους στόχους.


Οι μαθητές/μαθήτριες ζωγραφίζουν το παρακάτω φύλλο εργασίας τις τροφές που τρώνε το μεσημέρι. 

 

Παρουσιάζουν το πιάτο τους στην ολομέλεια.


  • Αναστοχασμός (15’) 

Τι τους άρεσε στα παιχνίδια; Σε ποιο πρόβλημα θα δώσουν λύσεις και πώς;

 

 2ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει τον πρώτο γρίφο σε φάκελο 

  •  Συνθέτω την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας (45’)

Οι ντετέκτιβ χωρίζονται σε ομάδες διαφορετικού χρώματος. Αναζητούν κομμάτια από 4 πυραμίδες άσκησης σε διάφορα σημεία μέσα στην τάξη. Τα συγκεντρώνουν και προσπαθούν να συνθέσουν την πυραμίδα. 


 Ακολουθώντας τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω, σκέφτομαι αναρωτιέμαι» εξερευνούν την πυραμίδα της άσκησης. Στην ολομέλεια κάθε ομάδα αναφέρει τις απόψεις της.


Προβολή βίντεο με πληροφορίες για την πυραμίδα φυσικής δραστηριότητας προκειμένου να επιλυθούν απορίες και να ενημερωθούν για τη συχνότητα των δραστηριοτήτων που απεικονίζονται σε αυτήν.


  • Αφίσα, ΝΑΙ & ΟΧΙ φυσικής δραστηριότητας (20’).  
Τα νήπια σε ομάδες καλούνται να δημιουργήσουν 2 αφίσες με τις δραστηριότητες που αυξάνουν τη φυσική δραστηριότητα και αυτές που έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτήν. Κάθε ομάδα συζητά τι θα περιέχει η αφίσα, ποια υλικά θα χρησιμοποιηθούν και ανατίθενται εργασίες. Στο τέλος κάθε ομάδα παρουσιάζει την αφίσα της.

  • Πόσο δραστήριος είμαι; (45’)

Αποδελτίωση του φύλλου εργασίας φυσικής δραστηριότητας των μαθητών/τριων στην ολομέλεια της τάξης. Σε χαρτί του μέτρου δημιουργείται πίνακας διπλής εισόδου με τα ονόματα όλων και το είδος των κινητικών δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχαν στο διάστημα μιας εβδομάδας. Ακολουθεί σύγκριση της φυσικής δραστηριότητας κάθε μαθητή/τριας με αυτή που προτείνεται στη σχετική πυραμίδα. Οι μαθητές κατατάσσουν τον εαυτό τους ως προς τη συχνότητα της φυσικής τους δραστηριότητας (π.χ. δραστήριος,). Συζήτηση- αναστοχασμός σχετικά με τις συνήθειες που θα πρέπει να μεταβληθούν για να αυξηθεί η φυσική τους δραστηριότητα και να μειωθεί η καθιστική ζωή.


  • Αναστοχασμός (15’)

Ποια είναι η λύση του γρίφου; Τι έμαθαν σήμερα; Τι κατασκεύασαν; Ζωγραφίζουν την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας. Λαμβάνουν το πρώτο γράμμα το Υ για την επίλυση του πρώτου γρίφου και το επικολλούν σε σχετικό φύλλο εργασίας.

Συγχαρητήρια! Τα καταφέρατε! Ώρα να πάρετε το πρώτο σας βραβείο - στοιχείο!

 Για κάθε αποστολή/γρίφο που επιλύουν τα παιδιά, θα κερδίζουν ένα γράμμα, προκειμένου να ανακαλύψουν τι προσφέρουν η διατροφή και άσκηση στον άνθρωπο (ΥΓΕΙΑ). Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνεται ομαδικά (σε ένα μεγάλο κάνσον) ή ατομικά σε Α4. Αν το δώσετε ξεχωριστά σε κάθε παιδί θα χρειαστείτε περισσότερα γράμματα και ένα ατομικό φύλλο εργασίας.

Πρώτο γράμμα το Υ, θα κολληθεί στην πρώτη θέση του φύλλου εργασίας.



Όλα τα στοιχεία θα τα κολλάνε στο φύλλο εργασίας των ντετέκτιβ!



Τέλος δίνουμε στα παιδιά το φύλλο αυτοαξιολόγησης της δραστηριότητας και το φυλάσσουμε στο portfolio του μαθητή.

3ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν τα οφέλη της άσκησης και γυμνάζονται

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει τον δεύτερο γρίφο σε φάκελο 

 

  • Συνέντευξη με γυμναστή (35’)

Οι μαθητές/μαθήτριες προετοιμάζουν τις ερωτήσεις για τον γυμναστή που θα επισκεφτεί την τάξη τους είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά. Τις καταγράφουν με την υποστήριξη της νηπιαγωγού. Υλοποίηση της συνέντευξης. Ενημέρωση των μαθητών/μαθητριών για τα οφέλη της άσκησης.


  • Ψηφιακό βιβλίο τα οφέλη της άσκησης (30’)

Οι μαθητές/τριες ζωγραφίζουν τα οφέλη της άσκησης όπως τα ανέφερε ο γυμναστής.

 

Σαρώνουν τις ζωγραφιές και τις αποθηκεύουν στον υπολογιστή. Ο/Η εκπαιδευτικός δημιουργεί σε εφαρμογή (π.χ. bookcreator) ένα ψηφιακό βιβλίο και οι μαθητές/μαθήτριες εισάγουν τις σαρωμένες ζωγραφιές τους. Προηγείται συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μαθητών/τριών για τη σειρά με την οποία θα τοποθετηθούν οι ζωγραφιές Κάθε μαθητής/τρια ηχογραφεί στην εφαρμογή που ωφελεί η άσκηση. Στο τέλος αποφασίζουν ποια εικόνα/ζωγραφιά θα τοποθετήσουν στο εξώφυλλο του βιβλίου καθώς και τον τίτλο που θα δώσουν.


  • Πώς μπορούμε να παίξουμε σε ομάδες με ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα; (45’)

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα αντικείμενο (ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα) και συζητά με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί το αντικείμενο αυτό σε κινητικό παιχνίδι. Σχεδιάζουν το παιχνίδι σε χαρτί. Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια το κινητικό παιχνίδι που σκέφτηκε. Ψηφίζουν το παιχνίδι που τους άρεσε περισσότερο. Παίζουν το παιχνίδι που συγκέντρωσε τις περισσότερες προτιμήσεις. Μερικές ιδέες που ίσως προκύψουν είναι η τυφλόμυγα, το μπόουλινγκ, το μαντηλάκι πέρασε, το λίμπο κ.ό.κ.


  • Αναστοχασμός (15’)

Ποια είναι η λύση του γρίφου; Τι έμαθαν σήμερα; Τι κατασκεύασαν; Λαμβάνουν το δεύτερο γράμμα, το Γ για την επίλυση του δεύτερου γρίφου και το επικολλούν στο σχετικό φύλλο εργασίας.

Στη συνέχεια ζητάμε από τα παιδιά να συμπληρώσουν το φύλλο αυτοαξιολόγησης των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν.
 
 

4ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της διατροφής και τις ομάδες των τροφών

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει τον τρίτο γρίφο σε φάκελο.
 
 
  • Συνθέτω την πυραμίδα μεσογειακής διατροφής (60’)
Τα νήπια χωρίζονται σε 5 ομάδες (αρχικές). Κάθε ομάδα πρέπει να συνθέσει την πυραμίδα σε χαρτόνι όπως επιθυμεί, αφού πρώτα αναζητήσει σχετικές πληροφορίες. Χρήσιμες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην εξαιρετική παρουσίαση του ΕΥΖΗΝ πατώντας ΕΔΩ
 
Σε κουτί τοποθετούνται φωτογραφίες των ομάδων τροφών που περιλαμβάνονται στην πυραμίδα (κάθε φωτογραφία Χ 5). Οι μαθητές/τριες επιλέγουν μια φωτογραφία και δημιουργούνται νέες ομάδες (μέθοδος jigsaw). Η κάθε νέα ομάδα (δημητριακά, φρούτα-λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρεατικά, γλυκά) αναζητά πληροφορίες παρακολουθώντας σχετικό βίντεο στον υπολογιστή και κρατά σημειώσεις. Ακολούθως οι ομάδες των τροφών διαλύονται και τα μέλη έρχονται στην αρχική τους ομάδα για να μεταφέρουν τις πληροφορίες που συνέλεξαν. Κάθε μέλος ενημερώνει τους υπόλοιπους ποια τρόφιμα περιλαμβάνονται στην ομάδα τροφών που ανήκε και σε ποιο επίπεδο της πυραμίδας βρίσκεται η ομάδα αυτή. Συνθέτουν την πυραμίδα (κολάζ, ζωγραφική κλπ). Στην ολομέλεια κάθε ομάδα παρουσιάζει την πυραμίδα της.
 
  • Συνέντευξη με διατροφολόγο (20’)
Οι μαθητές/μαθήτριες προετοιμάζουν τις ερωτήσεις για τον/την διατροφολόγο που θα επισκεφτεί την τάξη τους είτε δια ζώσης, είτε διαδικτυακά και τις καταγράφουν. Υλοποίηση της συνέντευξης και ενημέρωση για τη σωστή διατροφή.

  • Τρέφομαι σωστά; (30’)
Αποδελτίωση των διατροφικών επιλογών των μαθητών/τριών στην ολομέλεια της τάξης. Σε χαρτί μέτρου δημιουργείται πίνακας διπλής εισόδου με τα ονόματα τους και τις τροφές που έφαγαν για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Σύγκριση του ατομικού δελτίου διατροφής κάθε μαθητή με τη μεσογειακή διατροφή.

  • Το πιάτο της διατροφής -Αναστοχασμός (15’)
Ζωγραφίζουν τις τροφές που θα πρέπει να περιέχει το πιάτο του μεσημεριού. 
 
 
Εναλλακτικά χρησιμοποιούν το μαθησιακό αντικείμενο από το φωτόδεντρο (http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-3488). Σύγκριση με αρχικό πιάτο του 1ου εργαστηρίου - αναστοχασμός ως προς τις επιλογές. Ποια είναι η λύση του γρίφου; Λαμβάνουν το τρίτο γράμμα, το Ε, για την επίλυση του τρίτου γρίφου και το επικολλούν στο σχετικό φύλλο εργασίας.

 

Στο τέλος συμπληρώνουν το φύλλο αυτοαξιολόγησης της δραστηριότητας.
 

5ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ μαγειρεύουν υγιεινά

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει με μήνυμα τον τέταρτο γρίφο.

 
 
  • Τα φρούτα κάθε εποχής (40’)
Τα νήπια αναζητούν το στοιχείο που τους έδωσε ο ντετέκτιβ στην πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και ανακαλύπτουν τα φρούτα και τα λαχανικά. Στην ολομέλεια επισκέπτονται στη σελίδα https://artsandculture.google.com/ και παρατηρούν με χρήση του ψηφιακού zoom τέσσερις πίνακες του Giuseppe Arcimboldo για τις εποχές 
 
                         Άνοιξη                                                            Φθινόπωρο




                              Χειμώνας                                                Καλοκαίρι

Τα παιδιά παρατηρούν τους πίνακες, ανακαλύπτουν τα φρούτα και λαχανικά της κάθε εποχής κάνοντας χρήση της ρουτίνας σκέψης «Τι σε κάνει να το λες αυτό;». Στη συνέχεια τα παιδιά φτιάχνουν τους δικούς τους πίνακες με τα φρούτα που έφεραν στην τάξη! Η κάθε ομάδα διαλέγει τα φρούτα που θέλει για να φτιάξει τον πίνακά της και στη συνέχεια το παρουσιάζει στην τάξη!

 
 
Τέλος, ψηφίζουν τι θέλουν να φτιάξουν με τα φρούτα, λαχανικά της εποχής στο σχολείο για κολατσιό (φρουτοσαλάτα, σαλάτα κλπ). Εστιάζουν γιατί θα πρέπει να τρώμε φρούτα, σαλάτες εποχής.
  • Φτιάχνουμε φρουτοσαλάτα (50΄)
Επισκέπτονται το σούπερ μάρκετ ή το μανάβικο της γειτονιάς τους προκειμένου να αγοράσουν φρούτα ή λαχανικά εποχής για τη σαλάτα. Αν αυτό δεν είναι δυνατό μπορεί να ζητηθεί εναλλακτικά από την προηγούμενη ημέρα να προσκομίσουν φρούτα και λαχανικά από το σπίτι τους. 
Συγκεντρώνονται τα φρούτα στην ολομέλεια, 
 
 
ελέγχονται αν είναι εποχής, ταξινομούνται σε ομάδες. 
 

Ακολούθως τα νήπια χωρίζονται σε ομάδες τόσες, όσες και τα φρούτα. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να τεμαχίσει με πλαστικά μαχαιράκια τα φρούτα της και να τα τοποθετήσει στο πιάτο της ομάδας. Μόλις τελειώνει κάθε ομάδα προσθέτει τα τεμαχισμένα φρούτα της σε μία κούπα, γίνεται μείξη των φρούτων και ακολουθεί το σερβίρισμα της φρουτοσαλάτας.

  • Καταγράφω τη συνταγή (20’)
Κάθε ομάδα καταγράφει τη συνταγή της φρουτοσαλάτας με όποιο τρόπο θεωρεί δόκιμο. Στην ολομέλεια παρουσιάζεται η συνταγή της κάθε ομάδας, ελέγχεται η ορθότητά της και ψηφίζεται αυτή που θα αποσταλεί στο ντετέκτιβ Βανς.

  • Αναστοχασμός (15’)
Ποια είναι η λύση του γρίφου; Τι έμαθαν σήμερα; Τι κατασκεύασαν; Λαμβάνουν το τέταρτο γράμμα, το Ι, για την επίλυση του τέταρτου γρίφου και το επικολλούν στο σχετικό φύλλο εργασίας.

Στο τέλος της δραστηριότητας ζητούμε από τα παιδιά να συμπληρώσουν το φύλλο αυτοαξιολόγησης

6ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ επιλύουν προβλήματα διατροφής

Ο ντετέκτιβ Βανς στέλνει νέο μήνυμα και τον πέμπτο γρίφο στους/στις μαθητές/μαθήτριες. Για να δείτε το μήνυμα πατήστε ΕΔΩ
 

 Για να απαντήσουμε ευκολότερα τις ερωτήσεις των παιδιών του, εκτυπώνουμε τις παρακάτω κάρτες και αναζητούμε τις απαντήσεις στη διεύθυνση https://phet.colorado.edu/el/simulation/eating-and-exercise
Η σελίδα μετρά το ύψος σε πόδια και το βάρος σε λίμπρες. Εγώ δεν βρήκα τρόπο να τα αλλάξω αλλά έκανα την μετατροπή και το 1,20 m είναι 3,9 πόδια και τα 25 κιλά είναι 55 λίμπρες.

  • Που με οδηγούν οι διατροφικές μου επιλογές; (60’)
Οι μαθητές /μαθήτριες χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να διερευνήσει ένα σενάριο με βάση σχετικό φύλλο εργασίας στην προσομοίωση.



 
Μέσω πειραματισμού καταλήγουν σε συμπεράσματα σχετικά με το τι συμβαίνει αν τρέφομαι μόνο με ανθυγιεινές τροφές, αν τρέφομαι υγιεινά αλλά δεν ασκούμαι καθόλου, αν τρέφομαι μόνο με μια ομάδα τροφών, αν τρέφομαι υγιεινά και ασκούμαι. Οι ομάδες καταγράφουν τα συμπεράσματά τους στο φύλλο εργασίας. Στην ολομέλεια κάθε ομάδα αναφέρει το σενάριο της και το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε.

  • Συμβουλές υγείας (45’)
Οι μαθητές/μαθήτριες σε ομάδες επιλέγουν να δραματοποιήσουν ένα σενάριο από την προηγούμενη δραστηριότητα και να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια. Κάθε ομάδα αποφασίζει για το σκηνικό, τους ρόλους, την ενδυμασία κλπ.

  • Αναστοχασμός (20’)
Οι μαθητές/τριες βρίσκονται σε κύκλο στην ολομέλεια. Το καπέλο του ντετέκτιβ με εικόνες τροφίμων περνά από χέρι σε χέρι με συνοδεία μουσικής. Μόλις σταματήσει το παιδί που κρατά το καπέλο τραβά μια κάρτα και ανάλογα με το τι εικονίζει αναφέρει αν αυτή η τροφή κάνει καλό στην υγεία ή όχι. Λαμβάνουν το πέμπτο γράμμα, το Α, για την επίλυση του πέμπτου γρίφου και το επικολλούν στο σχετικό φύλλο εργασίας.
 
Ακολουθεί η αξιολόγηση της δραστηριότητας από τους μαθητές
 


7ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ κατασκευάζουν – Κριτικός αναστοχασμός

Ο Ντετέκτιβ Βανς, στέλνει το τελευταίο του ηχογραφημένο μήνυμα.
Πατήστε ΕΔΩ για να το δείτε

  • Κατασκευή παιχνιδιού (55’)
Ο/Η εκπαιδευτικός παρουσιάζει τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη για τη διατροφή και την άσκηση. Με χρήση της ρουτίνας «Τότε νόμισα-Τώρα ξέρω» οι μαθητές/μαθήτριες διατυπώνουν τις νέες γνώσεις και προβαίνουν σε συγκρίσεις. Χωρίζονται σε ομάδες όπου θα αξιοποιήσουν τις νέες γνώσεις στην κατασκευή παιχνιδιού και ιστορίας. Η ομάδα του παιχνιδιού επιλέγει τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσει, δημιουργεί τις οδηγίες μετακίνησης των πιονιών στο παιχνίδι, αποφασίζει τον αριθμό των παικτών κλπ και δημιουργεί το παιχνίδι σε χαρτόνι ακολουθώντας πρότυπο.


Η ομάδα της ιστορίας χρησιμοποιεί τα ζάρια των ιστοριών (ένα ζάρι με χαρακτήρες, ένα ζάρι με τοποθεσίες, ένα ζάρι με το χρόνο, ένα ζάρι με κινητικές δραστηριότητες, ένα ζάρι με τρόφιμα) για να δημιουργήσει μια σύντομη ιστορία και να την εικονογραφήσει. Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια το παιχνίδι ή την ιστορία που δημιούργησε. Απονομή σημάτων ντετέκτιβ της διατροφής.

  • Επιλογή επιτευγμάτων μαθητών/τριών για το «portfolio» (60’)
Ο/Η εκπαιδευτικός έχει εξηγήσει εκ των προτέρων τον σκοπό του ατομικού φακέλου, τα κριτήρια που θα λαμβάνονται υπόψη για την επιλογή του υλικού και τον ρόλο τους. Οι μαθητές/μαθήτριες επιλέγουν τις εργασίες από τα εργαστήρια που επιθυμούν να προσθέσουν στο φάκελο τους. Ο μαθητής/τρια συζητάει το περιεχόμενο του φακέλου του με τον εκπαιδευτικό, στοχάζεται πάνω σε αυτό και εντοπίζει αδυναμίες και δυνατά στοιχεία. Στοχάζονται ως προς τη συμπλήρωση της λέξης ΥΓΕΙΑ.
 
  • Φύλλο αυτοαξιολόγησης (10’)
Οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν το φύλλο αυτοαξιολόγησης που ακολουθεί.




 

Νηπιαγωγείο εν όψ-e Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting